Przejdź do treści

Esker 5.0 APEX


Promocja:1Cena promocyjna:5099Cena:5999 złTyp:GravelRozmiar kół:28"Kolor:szary / grafitowy połysk


Opis

KROSS ESKER 5.0

Rower Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 5.0 to nowość w naszej ofercie, ale i rozwinięcie myśli, która nam przyświecała przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od SRAM to nowość w tym modelu. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że najnowszy model tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie modele.

 

Dostosowany do terenowych potrzeb

W rowerze Kross Esker 5.0 zastosowaliśmy jednorzędowy napęd 1x11 oparty na osprzęcie SRAM APEX. To klasyka gatunku od firmy SRAM. Do tego dochodzi karbonowy widelec, poprawiający komfort jazdy. Uzupełnieniem wyposażenia Esker 5.0 są hydrauliczne hamulce SRAM, zapewniające pewne hamowanie i dobrą modulację.
Koła to nasze sprawdzone obręcze Kross, uzbrojone w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów. Doskonale sprawdzą się na szybkich, płaskich szosowych odcinkach, i dadzą masę frajdy z jazdy w terenie. Kierownicę owinęliśmy owijką Fi'zik Terra Microtex, aby zapewnić komfort i pewny chwyt kierownicy, nawet podczas najtrudniejszych manewrów w terenie.

 

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama Kross Esker 5.0 została wykonana przy użyciu aluminium 6061. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.


Specyfikacja

 

Rama i widelec

Materiał Ramy ALUMINIUM
WIDELEC CARBON
Skok widelca BRAK
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
Wykończenie lakieru połysk
Kolor ramy szary

 

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD BRAK
PRZERZUTKA TYŁ SRAM APEX
MANETKI SRAM APEX
KORBA SRAM APEX 1 XSYNC
KASETA / WOLNOBIEG SRAM PG1130
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-42T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 11
SUPORT SRAM BSA GXP
ŁAŃCUCH SRAM PC1110

 

Koła

PIASTA PRZÓD SHIMANO RS470
PIASTA TYŁ SHIMANO RS470
OBRĘCZE KROSS ALUMINIUM 622X25
OPONY WTB RIDDLER COMP 700x37C

 

Hamulce

HAMULEC PRZÓD SRAM APEX
HAMULEC TYŁ SRAM APEX
DŹWIGNIE HAMULCA SRAM APEX
TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT10 160 CL
Tarcze hamulcowe tył SHIMANO RT10 160 CL

 

Komponenty

KIEROWNICA ALUMINIUM 420 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 80MM/31,8/7°
SIODŁO WTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2X350MM
STERY FSA ORBIT ACB NO.42 TAPERED
CHWYTY KROSS EVA
PEDAŁY BRAK

 

System e-bike

SILNIK BRAK
BATERIA BRAK
WYŚWIETLACZ BRAK

 

Informacje dodatkowe

brak  

 

 

Facebook
Oceń nas!