Esker 5.0 APEX
Promocja:1Cena promocyjna:5099Cena:5999 złTyp:GravelRozmiar kół:28"Kolor:szary / grafitowy połysk
Opis
KROSS ESKER 5.0
Rower Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 5.0 to nowość w naszej ofercie, ale i rozwinięcie myśli, która nam przyświecała przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od SRAM to nowość w tym modelu. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że najnowszy model tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie modele.
Dostosowany do terenowych potrzeb
W rowerze Kross Esker 5.0 zastosowaliśmy jednorzędowy napęd 1x11 oparty na osprzęcie SRAM APEX. To klasyka gatunku od firmy SRAM. Do tego dochodzi karbonowy widelec, poprawiający komfort jazdy. Uzupełnieniem wyposażenia Esker 5.0 są hydrauliczne hamulce SRAM, zapewniające pewne hamowanie i dobrą modulację.
Koła to nasze sprawdzone obręcze Kross, uzbrojone w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów. Doskonale sprawdzą się na szybkich, płaskich szosowych odcinkach, i dadzą masę frajdy z jazdy w terenie. Kierownicę owinęliśmy owijką Fi'zik Terra Microtex, aby zapewnić komfort i pewny chwyt kierownicy, nawet podczas najtrudniejszych manewrów w terenie.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama Kross Esker 5.0 została wykonana przy użyciu aluminium 6061. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Specyfikacja
Rama i widelec
Materiał Ramy | ALUMINIUM |
WIDELEC | CARBON |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | połysk |
Kolor ramy | szary |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SRAM APEX |
MANETKI | SRAM APEX |
KORBA | SRAM APEX 1 XSYNC |
KASETA / WOLNOBIEG | SRAM PG1130 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | SRAM BSA GXP |
ŁAŃCUCH | SRAM PC1110 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO RS470 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO RS470 |
OBRĘCZE | KROSS ALUMINIUM 622X25 |
OPONY | WTB RIDDLER COMP 700x37C |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SRAM APEX |
HAMULEC TYŁ | SRAM APEX |
DŹWIGNIE HAMULCA | SRAM APEX |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT10 160 CL |
Tarcze hamulcowe tył | SHIMANO RT10 160 CL |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 420 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 80MM/31,8/7° |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2X350MM |
STERY | FSA ORBIT ACB NO.42 TAPERED |
CHWYTY | KROSS EVA |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
brak |