Hexagon Boost 2.0 349 Wh
Promocja:0Cena:7999 złTyp:Ebike MtbRozmiar kół:29"Kolor:czarny połysk
brązowy / niebieski
Opis
KROSS HEXAGON BOOST 2.0
Poznaj e-bike przygotowany z myślą o wszystkich miłośnikach turystyki i wycieczek rowerowych. Rower elektryczny KROSS Hexagon Boost 2.0 to idealny wybór dla każdej osoby poszukującej roweru górskiego do codziennego użytku, który zapewnia komfortowe pokonywanie wielu kilometrów dzięki uniwersalnej i bardzo wygodnej geometrii ramy.
Dzięki wsparciu zasilanego elektrycznie napędu dotarcie do celu będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek. KROSS Hexagon Boost 2.0 to rower z dodatkową mocą, na którym pokonanie wielu kilometrów nie będzie wymagało odbywania codziennego morderczego treningu.
Siła elektrycznego wspomagania
Żeby zapewnić Ci komfortową jazdę w każdych warunkach wyposażyliśmy KROSS Hexagon Boost 2.0 w wydajny napęd elektryczny HYENA MRC-250 o mocy 250 watów. Uzupełnia go bateria o pojemności 349 Wh, dzięki czemu kilometrowe trasy do pokonania nie będą wyzwaniem.
Za płynną zmianę biegów odpowiada przerzutka Shimano DEORE M592. Obsługuje ona 9 biegów, a w połączeniu z manetkami Shimano SL-M3100 zapewnia precyzyjną obsługę przełożeń. KROSS Hexagon Boost 2.0 hamulce POWER BH-M960, które zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Rower elektryczny KROSS Hexagon Boost 2.0 został wyposażony w 29 calowe koła oraz opony o szerokości 2,1 cala. Taki zestaw zapewni Ci doskonałe doznania w trakcie jazdy. Za amortyzację odpowiada natomiast wysokiej klasy widelec SR Suntur XCM ATB HLO. Doskonale sprawdza się on w lekkim, leśnym terenie pełnym naturalnych przeszkód typu sypki piach, korzenie i nierówności.
Zaprojektowany z myślą o wyprawach
E-bike KROSS Hexagon Boost 2.0 nie jest kolejnym rowerem do wyczynowego kolarstwa górskiego tylko jego przeznaczenie jest bardziej uniwersalne. Dlatego przy jego projektowaniu postawiliśmy przede wszystkim na sprawdzone technologie, które zapewnią Ci długie i bezproblemowe użytkowanie. Rama została wykonana z aluminium - sprawdzony wielokrotnie stop, powszechnie stosowany jako materiał na ramy. Jest kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Malowanie w wysokim połysku jest odporne na zabrudzenia, dzięki czemu łatwiej jest go utrzymać w czystości.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego. Napęd elektryczny jest zgodny z przepisami Prawa o ruchu drogowym, a maksymalna prędkość wspomagania to 25 km/h.
Przeczytaj na blogu, dlaczego eBike to doskonały wybór
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Specyfikacja
Rama i widelec
Materiał Ramy | ALUMINIUM 6061 |
WIDELEC | SR SUNTOUR XCM ATB HLO |
Skok widelca | 100mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | połysk |
Kolor ramy | brązowy |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO DEORE M592 |
MANETKI | SHIMANO SL-M3100 |
KORBA | WHEEL TOP |
KORONKI | 38T/175MM |
KASETA / WOLNOBIEG | MICROSHIFT CS-H083 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 9 |
SUPORT | ROTATION SENSOR |
ŁAŃCUCH | YBN E-BIKE |
Koła
PIASTA PRZÓD | GL-B43F-DS |
PIASTA TYŁ | BRAK |
OBRĘCZE | KROSS ALUMINIUM 622X19 |
OPONY | WANDA P1255 29X2,1 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | POWER BH-M960 |
HAMULEC TYŁ | POWER BH-M960 |
DŹWIGNIE HAMULCA | POWER BH-M960 |
TARCZE HAMULCOWE | POWER RT600 160 6B |
Tarcze hamulcowe tył | POWER RT600 160 6B |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 720 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 60MM/31,8 |
SIODŁO | YIBOTONG YBT-K267F005 |
STERY | FP-H816 O1-1/8" |
CHWYTY | KROSS SCALE |
PEDAŁY | FP-917N |
PEDAŁY | FP-917N |
System e-bike
SILNIK | HYENA MRC-250 |
Umiejscowienie silnika | Tylne koło |
Moc silnika | 250 W |
Moment obrotowy silnika | 40 Nm |
BATERIA | HYENA BP-A350 9,7AH/349,2WH |
Rodzaj baterii | Zintegrowana |
Umiejscowienie baterii | Zintegrowana |
Pojemność znamionowa baterii Ah/Wh | 10 Ah / 349,2 Wh |
Napięcie znamionowe | 36 V |
Ładowarka | 42 V / 2 A |
Zasięg [km] | do 50 |
Zamek baterii | Tak |
Tryby wspomagania | 0-3 |
Walk-Assist | Tak |
Wejście USB | Tak |
WYŚWIETLACZ | HYENA LCD COMPACT EX |
Licznik rowerowy | Tak |
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 | Tak |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 | Tak |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | waga rozmiaru M ok. 20,6 kg |