Hexagon Boost 3.0 561 WH
Cena:8999 złPromocja:1Cena promocyjna:6999Typ:Ebike MtbRozmiar kół:29"Kolor:niebieski / czarny połysk
KROSS HEXAGON BOOST 3.0 561 WH
Poznaj e-bike przygotowany z myślą o wszystkich miłośnikach turystyki i wycieczek rowerowych. Rower elektryczny KROSS Hexagon Boost 3.0 to idealny wybór dla każdej osoby poszukującej roweru górskiego do codziennego użytku, który zapewnia komfortowe pokonywanie wielu kilometrów dzięki uniwersalnej i bardzo wygodnej geometrii ramy.
Dzięki wsparciu zasilanego elektrycznie napędu dotarcie do celu będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek. KROSS Hexagon Boost 3.0 to rower z dodatkową mocą, na którym pokonanie wielu kilometrów nie będzie wymagało odbywania codziennego morderczego treningu.
Siła elektrycznego wspomagania
Żeby zapewnić Ci komfortową jazdę w każdych warunkach wyposażyliśmy KROSS Hexagon Boost 3.0 w wydajny napęd elektryczny TRUCKRUN M1 o mocy 250 watów. Uzupełnia go wydajna bateria o pojemności 561 Wh, dzięki czemu wiele kilometrów do pokonania nie będzie wyzwaniem.
Za płynną zmianę biegów odpowiada przerzutka Shimano ALTUS M310. Obsługuje ona 8 biegów, a w połączeniu z manetkami Shimano SL-M315 zapewnia precyzyjną obsługę przełożeń. KROSS Hexagon Boost 3.0 hamulce KAWASAKI HDM-1, które zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Rower elektryczny KROSS Hexagon Boost 3.0 został wyposażony w 29 calowe koła oraz opony Kenda K1010 o szerokości 2,2 cala. Taki zestaw zapewni Ci doskonałe doznania w trakcie jazdy. Za amortyzację odpowiada natomiast wysokiej klasy widelec SR Suntur XCM DS. Doskonale sprawdza się on w lekkim, leśnym terenie pełnym naturalnych przeszkód typu sypki piach, korzenie i nierówności.
Zaprojektowany z myślą o wyprawach
E-bike KROSS Hexagon Boost 3.0 nie jest kolejnym rowerem do wyczynowego kolarstwa górskiego tylko jego przeznaczenie jest bardziej uniwersalne. Dlatego przy jego projektowaniu postawiliśmy przede wszystkim na sprawdzone technologie, które zapewnią Ci długie i bezproblemowe użytkowanie. Rama została wykonana z aluminium liteUlepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia., będącego lekkim oraz wytrzymałym na uszkodzenia materiałem. Niebiesko-czarne malowanie w wysokim połysku jest odporne na zabrudzenia, dzięki czemu łatwiej jest go utrzymać w czystości.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.
Przeczytaj na blogu, dlaczego eBike to doskonały wybór
Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Specyfikacja
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU | POŁYSK |
MATERIAŁ RAMY | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | SR SUNTOUR XCM DS. |
SKOK WIDELCA | 100mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ALTUS M310 |
MANETKI | SHIMANO M315 |
KORBA | TRUCKRUN M1 |
KORONKI | 38T |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO CS-HG200-8 |
ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU | 11-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 8 |
SUPORT | TRUCKRUN |
ŁAŃCUCH | KMC X8 |
Koła
PIASTA PRZÓD | MODUS JA159F |
PIASTA TYŁ | MODUS-JA259R |
OBRĘCZE | ALUMINIUM |
OPONY | KENDA K1010 29x2,2 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | KAWASAKI HDM-1 |
HAMULEC TYŁ | KAWASAKI HDM-1 |
DŹWIGNIE HAMULCA | KAWASAKI HDM-1 |
TARCZE HAMULCOWE | DISC (160) |
TARCZE HAMULOCWE TYŁ | DISC (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 720MM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 90/31,8 |
SIODŁO | VL-3202 |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 30,9x350 |
STERY | FP-868 |
CHWYTY | KROSS SCALE |
PEDAŁY | FP-906 |
System e-bike
SILNIK | TRUCKRUN M1, 250 W |
BATERIA | 43.2V/13Ah/561WH |
WYŚWIETLACZ | TRUCKRUN M1 |
Informacje dodatkowe
KOLEKCJA | 2023 |