Soil Boost 2.0 630 WH
Promocja:1Cena promocyjna:14999Cena:19999 złTyp:Ebike MtbRozmiar kół:29"
27,5"Kolor:czarny / zielony mat
KROSS SOIL BOOST 2.0 630
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 2.0 630 to nasza propozycja dla osób poszukających nowych wyzwań i oczekujących od roweru czegoś „ekstra”. Zbudowany zgodnie ze wszystkimi standardami wymaganymi obecnie od rowerów górskich typu trail i w oparciu o wydajny oraz aktywnie wspomagający rowerzystę silnik Shimano STEPS. Dzięki temu na szczyt dotrzesz szybciej i mniej zmęczony, pozostawiając sobie więcej czasu na niczym nieskrępowaną jazdę w dół. KROSS Soil Boost to rower górski, w którym bateria jest w pełni zintegrowana z ramą. Zapewnia to dużo wyższą jej estetykę, a także ułatwia dbanie o czystość roweru po długich dniach spędzonych w nawet najbardziej wymagających warunkach.
KROSS Soil Boost 2.0 630 to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.
Shimano STEPS EP-8
STEPS to zaawansowane komponenty do rowerów typu ebike. Jest to nowoczesna konstrukcja ułatwiająca jazdę oraz wspierająca rowerzystę w każdej sytuacji. Dzięki temu każdy rowerzysta może poczuć niezwykłe uczucie wolności i swobody w dotarciu do każdej destynacji. Bateria o pojemności 630 Wh zapewnia moment obrotowy 85 Nm. Dzięki pojemności baterii maksymalny zasięg roweru na wspomaganiu elektrycznym to nawet 145 km. Na kierownicy znajduje się także wyświetlacz Shimano Steps EP-8 informujący o aktualnym stopniu naładowania baterii, zasięgu i innych informacjach związanych z napędem.
Niezwykłe uczucie wygody
KROSS Soil Boost 2.0 630 to także komponenty zapewniające wysoką precyzję zmiany przełożeń – odpowiada za to profesjonalna grupa Shimano XT. Nasz elektryczny rower jest także wyposażony w hamulce Shimano Zee oraz amortyzator przedni Rockshox Yari RC oraz tylny Rockshox Deluxe Select R. Żeby pomóc rowerzyście nawet w najtrudniejszym terenie na wyposażeniu znajduje się także opuszczana sztyca Kind Shock Lev. KROSS Soil Boost 2.0 630 posiada koła złożone na markowych obręczach WTB Scraper i40 o średnicy przod 29", tył 27,5 cala, a na nie założyliśmy opony WTB Trail Boss o szerokości 2,6 cala. Taki zestaw zapewnia precyzyjną kontrolę nad rowerem nawet na najtrudniejszych zjazdach.
Rama KROSS Soil Boost 2.0 wykonana została z aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. By zapewnić mu możliwie najniższą wagę każdą rurkę w ramie poddajemy cieniowaniu. W ramie zastosowaliśmy wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskaliśmy estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o korzenie w terenie.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.
Przeczytaj na blogu, dlaczego eBike to doskonały wybór
Nasze autorskie zawieszenie oparte na wirtualnym punkcie obrotu. Wraz z ruchem tylnego koła środek obrotu zawieszenia zmienia swoje położenie umożliwiając działanie niezależne od sił napędu i hamowania. Dzięki temu RVS eliminuje bujanie przy pedałowaniu i zachowuje czułość przy każdym położeniu, co przekłada się na doskonałą przyczepność.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.
Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Specyfikacja
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU | MATOWY |
MATERIAŁ RAMY | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | ROCK SHOX YARI RC |
SKOK WIDELCA | 150mm |
TYLNY AMORTYZATOR | ROCK SHOX DELUXE SELECT R |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | 210x50mm |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO SLX |
MANETKI | SHIMANO SLX M7000 |
KORBA | FSA-CK751 |
KORONKI | 38T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO SLX M7000 |
ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU | 11-46T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | BRAK |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG701 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO DEORE M6010 15x110 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO DEORE M6010 12x148 |
OBRĘCZE | WTB SCRAPER I40 |
OPONY | WTB TRAIL BOSS 29" , 27,5"x2.6 TCS |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO XT |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO XT |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO XT |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO DEORE RT64 (203) |
TARCZE HAMULOCWE TYŁ | SHIMANO EM600 (180) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 780 MM 35 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 55MM/35/0° |
SIODŁO | WTB VOLT COMP |
WSPORNIK SIODŁA | KIND SHOCK LEV INTEGRA 440x150 |
STERY | FP-H856B2;1-1/8"-1.5" |
CHWYTY | KROSS STABLE |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | SHIMANO EP8 |
UMIEJSCOWIENIE SILNIKA | CENTRALNE |
MOC SILNIKA | 250 W |
BATERIA | SIMPLO 630 WH |
PRODUCENT BATERII | SIMPLO |
UMIEJSCOWIENIE BATERII | ZINTEGROWANA |
POJEMNOŚĆ ZNAMIONOWA BATERII AH/WH | 17,5Ah / 630WH |
NAPIĘCIE ZNAMIONOWE | 36V36V |
ŁADOWARKA | 36V / 4A |
OGNIWA | LI-ION |
CZAS ŁADOWANIA DO 80% (H) | 3,5 |
CZAS ŁADOWANIA DO 100% (H) | 6 |
ZASIĘG (KM) | 140 |
PRZEWIDYWANA ŻYWOTNOŚĆ POWYŻEJ 60% POJEMNOŚCI (ILOŚĆ CYKLI ŁADOWANIA) | 1 000 |
WSKAŹNIK POZIOMU NAŁADOWANIA | NIE |
ZAMEK BATERII | TAK |
TRYBY WSPOMAGANIA | BOOST, TRAIL, ECO |
WALK-ASSIST | TAK |
WEJŚCIE USB | NIE |
WYŚWIETLACZ | SHIMANO SC-E8000 |
LICZNIK ROWEROWY | TAK |
SPEŁNIANIA NORMY UE DOTYCZĄCĄ ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH EN15194/EPAC/ISO4210-2 | TAK |
Informacje dodatkowe
KOLEKCJA |